Sorry för den dåliga uppdateringen!

Sorry sorry för den dåliga uppdateringen men skolan har ju börjat nu och man hinner helt enkelt inte.
Igår skulle jag rida..plus att jag hade en läxa med 15 glosor från igår till idag.
Hur skulle jag hinna skriva då?!

JA, här kommer det roliga jag har gjort idag:

Vaknade cirka 7.11
Tror jag..om jag minns rätt. Sen åt jag frukost och klädde på mig. Gick till bussen :| .  Åkte bussen till skolan. GIck in i genom klassrummet. Hade so/no. Sedan engelska och glosförhör. Rast. Överlevde ett matte pass. Hade svenska. Åt lunch, fisk :(.
Jaa nu orkar jag inte vara tråkig lääännngggrrrrrreeeee.
Men ja det har varit en vanlig dag helt enkelt.
Efter skolan åkte mamma och jag in till stan.  jag shoppade en sååååååå snygg väska! ett par jeans, skärp ( jag behövde ett snyggt!
Och ett par coola thights som såg ut ungefär som en sida ur en tidning. De var häftiga!
JA det var min dag.
Nu ska jag åka och bada med mamma. VI är vakt åt två sööööttttttaaaaaa hundar som också ska få följa med och bada!


HEj då. Nu ska ni få slippa mig och mitt "roliga" inlägg.

Puss hej.

P.S
Gå in på min bak blogg och kolla in.
En hälsning till världens bästa kompis. Puusss och krraaammm <3<33
Klicka här för att komma till hennes underbara blogg!

/ Louise :)

Kommentarer
Postat av: felicia<3

sööt du är älskat dig lollo va på lördag?<3333

2009-09-02 @ 06:48:13
URL: http://xkalmarfeliciax.blogg.se/
Postat av: Karolina

Sv: Följer dig nu! Följ mig med :)

2009-09-03 @ 17:14:57
URL: http://karolinasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0