091027

DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLIG UPPDATERING!! jag vet !!
men har bara inte haft tid!

nu har jag höstlov ;D
det är ju bäääst
i helgen blir det ju att åka till göteborg och träffa rebecka :D
tyvärr så kan jag inte träffa louise och johanna för dem ska bort och är inte hemma :(
vi ska ha en höstmiddag och äta pumpasoppa hemma hos becka :) det är gott! sen så ska jag ju till skåne också =) där ska vi ha en halloween fest! funny funny ;) jag ska tuppera håret, spraya det svart och ha helvita kläder med svata tights och vita lindor runt benen som jag rivit bort från ett lakan :D och såklart röda läppar x)

har bestämt mig för att öppna en till blogg- photobylouise 
jag kommer inte sluta med zotizz men bara kanske inte skriva lika ofta :D
photobylouise är en fotoblogg och den kommer ta upp mycket tid :)
så jag hoppas ni gillar båda mina bloggar och inte slutar läsa zotizz :D

kramar från er louise §§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0