090624

Heelluu allihopa!!'
Igår åkte min kompis till USA! Det kan ni läsa om på hennes blogg: http://www.showyourself.blogg.se/

Idag åkte min kompis Amelie hem. Vi har varit ända sen i söndags.. Först va vi i söndags sen så va vi på måndagen och sov i mitt tält i min trädgård och på kvällen såg vi på Kalle och Choklad-Fabriken. Det var lite kallt men inte så faligt i tältet. När vi vaknade på morgonen var det super varmt i sovsäcken plus att solen sken. Vi vaknade redan vid klockan 6.00 på morgonen. Den dagen var det JÄTTE JÄTTE VARMT ute!!!! Vi hade vattenkrig i trädgården. Jag har en liten plastbåt so mär ungefär lika stor som nää jag kommer inte på vad den är likaa stor som men den är ganska stor. Det är ingen båt man har på havet utan som en liten mini-pool. Man kan ha den som både pool och sandlåda och när jag var liten hade jag den som sandlåda. Den fyllde vi med vatten. Vi hade inga vatten-pistoler så vi hade plastburkar som vi fyllde med vatten från mini-poolen. Vi fick en ide att göra skydd som man kunde hålla framför sig så man inte blev så blöt. Vi tog två rockringar och träde svarta soppsäckar över. Uoalllaa så blev det jätta bra vattenskydd. Samma dag var vi och badade. Det var så varmt i vattnet att vi va i en hel timma. Sedan åkte vi hem och åt middag. Den natten sov vi inne. Det var enklast och vi va trötta. När jag vaknade i morse så var klockan ungefär kvart över nio och Ameliie vaknade halv tio ungefär tror jag det va. Amelie skulle på utflykt med familjen idag så hon har åkt hem nu. Nu sitter jag i sängen och bloggar. Jag har laddat ner ett jätta bra foto-program som heter Picasa 3. Jag har laddat ner det från Kenzas blogg.. här kommer länken till hennes inlägg : http://kenzas.se/2009/february/picasa-3.html . 

För några dagar sen så köpte vi ny kyl, frys, tv , tvätt och diskmaskin. Det var kul. Under sommarlovet så har jag bestämmt mig för att stor städa, rensa mitt rum och möblera om och göra det JÄTTE FINT.

Kommentarer
Postat av: fia

du är snyggg lollo int jaaag!<33

2009-07-07 @ 09:15:11
URL: http://xkalmarfeliciax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0