Prag

Hey nu ar jag i Prag. Jag har inte de tre sista bokstaverna ni vet sa jag skriver med a och o istallet.
Igar kom vi till Prag. Det ar super fint har. Det ar facktiskt en valdigt ren stad. Det ligger inget skram pa gatorna och man ser skrap plockare natan overallt. Jag ar ju sjuk ocksa. Igar tappade jag rosten helt och kunde inte prata. Tro mig, det var inte kul!! Jag har varit pa en stor bro och imorgon ska jag till ett stort shoppingcenter med 180 affarer och 20 restauranger/caf'eer. Det betyder mycket shopping. Jag har tangt att jag ska kopa en prag tshirt. Vad tycker ni?

Jag ser dig! hiihixD

Ikvall sa ska vi och ata pa nagon rastaurang. Det ska bli kul. Undrar vad dem har for mat??? Nagon som vet om det finns nagon god mat har i prag som ni har att rekomendera. Igar gick vi och tittade pa atronomi klockan eller vad den heter. Jag kommer inte riktigt ihag. Och sa vill jag saga en sak till! de gor valdigt sma glasskulor har i prag! det ar inte sa bra tycker jag. Igar gick vi in i en massa affarer och sa. En affar salde massor av dockor. Sana dar ryska dockor som man kan stoppa i varandra i ni vet. Det fanns massor av sorter. Det fanns ocksa nagra som var inklada i diamanter!

sa har ser de ut.  



Det var otroligt manga och i olicka farger.
Det var som att ga in i en regnbage.
Det var ocksa manga butiker med souvenirer och ee sana har dockor ni vet. jag kommer inte pa vad det heter men sana dockor som pinoccio ni vet. Han med den langa nasan. Han var en san docka. men jag kommer inte pa vad det heter.


 Hotellet jag bor pa ar jatte bra. Det har fyra sjarnor tror jag. Det ligger centralt och nara tunnelbanan.
Nu ska jag gora annat. Hej da.
Halsningar fran prag.
love ya ! ♥♥♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0