Modell bilder

Hej idag har jag varit och tagit modell-bilder. Det var super duper skoj!!
Ni ska få se en del av bilderna.
När jag kom ditt blev jag sminkad av en make up artist. Sedna skickade de in mig till fotografen.
Först fick jag ta ett porträtt mot en spegel och sedan fick jag ta hel-kropps mot en vit bakrund och sen en svart bakrund.
Sedan skulle vi sitta och välja ut de bästa bilderna. Det var jobbigt. Men kul!
Vi tog tillsammans 111 bilder. Tänk att sitta och kolla igenom alla dem'!!
Efter det gick mamma och jag och åt sommar-buffe.
Och när vi kom hem....så kom Amelie hit!!!!!
Jag har inte träffat Amme på mer än en hel månad!!!!
Så nu är jag gladgladgladglad . .
Hon tog bussen hit och nu ska vi sova över!  Imorgon ska vi bada, sola och ha det roligt.


Det blir bara en bild idag. Kommer fler imorgon.

Hej svej !

Love ya<3
'
Hälsningar :



Amelie har fått skrattsjukan nu!
Tro mig! det finns inget som sätter stop för det viruset!
haha oj jag tror jag har blivit smittad!
hjälp!
Så här skulle kanske amelie se ut om
hon var en häst och fick skratt sjukan!

Kommentarer
Postat av: Viky

Wow vad läcker bild!

Den måste ha varit DYR!!

2009-08-08 @ 09:21:10
Postat av: felicia<3

men asså vad var det för modell bilder typ bara till dig elr var det till något spes?;)<33

2009-08-08 @ 19:53:06
URL: http://xkalmarfeliciax.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg Bild!!!!!

En fråga bara tog du dem för skojs skll eller var det för något specielt???

2009-08-09 @ 21:34:30
Postat av: Lena

:O schysst

2009-08-10 @ 14:36:52
URL: http://sotiws.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

vilken fin blogg du har, ska vi lägga till varann på bloglvin kanske?=)

2009-08-10 @ 16:02:41
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0