Veckans...

HÄr kommer veckans bild och vits :))
( jag vet att dem skulle komma igår men jag glömde :Z  )





Den här veckan blir det två vitsar för att göra er glada, eftersom det här inlägget blev försenat.

Vits 1:

Lille Nisse svarar i telefon:
- Nä, mamma är inte hemma.
- Din pappa då?
- Nä, bara min syster.
- Hämta henne då, är du snäll.
Därpå följer en stunds prassel, stönanden och buller innan Kalle återkommer:
- Jag kan inte få upp henne ur vaggan.


Vits 2:

- Varför trillar de där ungarna omkull hela tiden?
- De är trillingar.


Kramar Louise :)

Kommentarer
Postat av: felicia<3

den första var kul!!!!:D<333

2009-09-07 @ 21:04:16
URL: http://xkalmarfeliciax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0