090917

Idag var jag in the shool.
Hade lite glosprov och det gamla vanliga.
Elvira och jag missade så vi fick ta den senare bussen
så vi kom typ inte hem förens för en stund sen.

Vi har skol-DM på tisdag.
Jag har kvalat till höjdhoppet.
Där är kvalgränsen 1.20
Jag hoppade 1.25 (:
Jag vill kvala till längd också.
Där är kvalgränsen 3.60
Jag hoppade 3.55
så lite irriterande!
Men jag har klarat 3.60 förut och till och med mer men det är något som gör att jag inte klarar det nu?!
Kanske lite stel efter sommarlovet? =)

Nu så är jag inne lite på bdb .
Där heter jag louisez och mitt gästlösen är blue
Kika gärna in  :P

tijiip super många i klassen går på juniorerna.
De säger att det är kul så jag funderar också på att börja :/
Det är idag så..


Kommentarer
Postat av: Cassidy

3.90 hoppad du en gång!

2009-09-17 @ 16:28:45
URL: http://girlsroom.blogg.se/
Postat av: j

Hej,

jag har en tävling på min blogg om att ni ska skicka in bild på porträtt. Fina priser och rolig tävling va gärna med och tävla och läs mer på bloggen!:)

kram

2009-09-17 @ 17:40:05
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha aa!jag kommer ihåg för att du var så glad över det!!:PHmm...min favvo e nog längdhopp!

P.S.Idrottsdan e på tisdag...men jag vet inte om jag ska vara med för att jag e sååå förkyld!:(

2009-09-17 @ 19:35:25
Postat av: Cassidy

haha sorry jag skickade den förra...glömde namnet bara:P

2009-09-17 @ 19:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0