Danny+resa+shopping+alltihop

Heeeeeeejjjjjjjjjjjjjjj
Nu  har  jag
  sommarlov!!!!!!   ( jag  började mitt sommarlov med att få öron inflamation :( )
Direkt  efter  skolavslutningen  åkte  vi  till  tågstationen.  Därifrån  så  skulle  vi  åka  tåg  men   tåget  blev  inställt så vi  fick  åka  ersättningsbuss  i  stället :(   till  Göteborg.  Vi  var  i  Göteborg  till  Söndag  morgon  och  sedan  flög  vi till  Stockholm  och  när  vi  landade  där  blev  vi  hämtade  av  en  limousine :) . Vi  åkte  Limousine  in  till  stan  och  sedan  skulle  jag träffa en kompis under dagen. Senare  på kom   mamma hem  till  de  vi känner  och  vi  sov  över hos  dem. Och  i  morse  gick  v i upp ,åt  frukost,  duschade   och  sedan  tog vi T-banan  in  till   centrum. Vi  gick   lite  på   stan  och  jag  hittade:    ett  par  Chinos,  en blus,  två armband ,    tre trosor, ett par häftiga dubbel vikbara solbrillor och   ett  par  sommar  flipflops !!  Sen  gick  vi  till  tåg  centralen  och  jag handlade sandwich,  dricka och  två tidninar:  Nyaste nummret av Glamour och en ny tidning  som www.Bubbleroom.se  har  gjort  och  den  heter såklart  Bubbleroom Magasine.  I Bubbleroom Magasine får man en värdecheck på 100 kronor. Tidningen kostade bara 10 kronor och jag tycker att den var bra. När jag skulle byta tåg i Lindköping så träffade jag Danny ( i EMD  som alla säkert vet ) och  han skulle med samma tåg. Jag  fick   hans  autograf.  Han  hade  med  sig  sin a tv å katter Pipen  och  Mirremiss.  Det  var   super  söta! ! ! Han  och  hans  flickvän ( jag tror det var hans flickvän) skulle till sin  sommarstuga. Det var super roligt att träffa honom !!  


Här är Danny med katten Pipen på Tåget. ( bilden blev lite sudig för att det skumpade så på tåget)


Limon vi åkte


Nya tidningen Bubbleroom Magasine !


Nyaste nummret av Glamour ! 

Och här är lite bilder på det jag shoppade :  









 

Och sist men absolut inte minst mina coola brillor ;) 


 


Kommentarer
Postat av: Viky

SÅ coolt at du satt bredvid DANNY

varför gav inte du honom din blogg adress han kanske skulle ha kollat in den ännu bättre han kanske skulle säga något om den i TV!!

2009-06-21 @ 18:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0