surfsurf

Hej galopp pop hopp XD

Vad har ni gjort idag?? 
 
Jag har varit och surfat! Det var grymt roligt ! ;)  Det var jag och min kompis Cornelia.
Det började med att vi kom ditt så tog vi ett snabbt dopp. Sedan mötte vi Emmy som skulle vissa hur man gjorde.
Vi fick leta upp våtdräkter som passade oss och dra på oss de. Sedan fick vi en snabb visning på land och sedan var det bara att ta ut bräda och "segel" i vattnet. Man skulle ha en fot fram för "masten" och en bakom.  Jag klev upp på brädan och sen  så skulle jag dra i ett slags snöre för att få upp "seglet" som låg ner i vattnet. Sen skulle man då glida fram i vattnet och göra på vissa sätt för att svänga. "Seglet" var jätte tungt att hålla så man trillade hela tiden. Men nu ska jag äta lite fruktsalad och göra lite annat men vi får se hur det går på fredag för då ska jag surfa igen..

bye ♥       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0