090629

Tjena Mittbena ! xD

Igår var jag på ett ställe som heter Haga Park. Det är en strand där man kan bada som vanligt men det är också en strand ditt alla vindsurfare åker. Det ligger massa små surf-butiker längs med stranden. Jag gick in och kollade i en av dem. Det var en liten butik som sålde utrustning. De hade kurser man kunde gå om man ville lära sig vind-surfa!!
Jag ska gå en kurs nu under helgen. Det ska bli JÄTTE JÄTTE SUPER SUPER ROLIGT!!  Jag har aldrig vind surfat förut men det ser jätte roligt ut. Men det är nog ganska svårt tror jag.. Jag kommer att skriva en liten dagbok om vad jag gör de här dagarna. Den börjar i morgon. Jag ska ut och surfa i moronbitti.!!!!  :P det ska bli KUL!

Okej nu tror jag att jag har andvänt lite för många såna här:  ! och såna här:   !!!!!!!!!!!!!

Hej tjej och hej shaj jordgubbspaj  :D

PS. Nästa vecka kommer Becka! Då ska vi ha kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0