Viktoriadagen och fototävling

Jag var på viktoriadagen. Jag han hem till det sändes på tv. Jag såg mig själv på tv flera gånger. Jag fick Måns och Lenas autograf. Jag fick programledarens också, jag vet inte vad han heter riktigt. Han heter Mark Levengod eller nått ( vet inte hur det stavas ). Innan det började så fick publiken repetera en massa saker.  Jag hade glömt att priset på om man vann veckans blogg var att den skulle få länkning i varje inlägg i en vecka. Så här börjar det. http://xkalmarfeliciax.blogg.se/ 
Jag tog världens bästa bilder! fick nog nästan lika bra som pressen!! funderar lite på att kankse sälja några till media. Det är bra bilder på Daniel och hela kungafamiljen. Självklart ska jag lägga ut bilderna här på bloggen men kameran jag tog bilderna med är konstig när man ska koppla in den i datorn. Det ska finnas en installations-CD men den är borta. Jag ska försöka fixa det. När bilderna kommer kommer också lite mer om viktoriadagen. Hemlisar som inte sänds i tv.
Var någon av er där??

Jag har inte tänkt på det så mycket innan men idag kom jag på att jag har en systemskamera här hemma. Jag ska lära mig lite mer och sen ska jag ut och fota vackra bilder!!
Ni glömmer väl inte att vara med i min fototävling?!
TÄVLING!
Nu drar jag igång en till tävling. Det är för bloggare. Det är en tävling om vem som kan ta den finaste bilden.
Så här gör du för att delta:
Skriv ett inlägg där ni lägger ut er bild som ni vill tävla med. Sedan så kommenterar ni ett av mina inlägg där ni ger mig länken till ert inlägg. Sedan får vi se vem som vinner.

Gå ut och fota nu och va med och tävla. Ni kan ta bild på allt. Precis vad ni vill, men det ska va en bra bild. Gillar du att ta foto? Va med i min fototävling!




love ya ! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

takc elsk!<33

2009-07-17 @ 20:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0