Prag, plantering, simning... = fullt upp !

So sorry att jag inte har skrivit på ett tag. Har helt enkelt inte orkat plus att jag har blivit sjuk. Det är nog en förskylning tror jag. Jag var hos doktorn och kollade att det inte var halsflus ( stavning?! )  Det var det inte.. det var tur för att i morgon så åker jag till Prag. Det ska bli fun fun men vad gör  man när man blir sjuk??!!! Jag börjar känna mig lite bättre nu så jag kryar nog på mig. Har ni varit i Prag? Isåfall så kanske ni har något tips på något x-tra kul man kan hitta på där. Även om ni inte har varit där så kanske ni vet något om det ändå, ge mig då milliontals tips!

Jag ville påminna om att jag behöver tips på bra bloggar som jag kan följa. Jag har redan några men man kan väl aldrig ha för många ;) Nu är jag i Skåne hos min farmor Barbro. När jag kommer hem från Prag så ska B följa med till oss och hälsa på lite. På tall om trädgårdslandet så har jag planterat lite mer i det. Jag har planterat krasse, ärtskidor, rädisor och mnmmnnn eee jag kommer inte på vad det va !! e jag ger upp, jag kommer nog på det sen. Vi får väl se vad som växer upp haha xD


Simmärkes avslutningen är 1 augusti! Det är inte så lång tid kvar nu. Men jag hinner. Här om dagen så simmade jag     2 km!  Jag tycker att det är avslappnande att simma. Tro det eller ej. Vissa tycker att det är träning men för mig är det livet!! Jag älskar vatten och havet! jaja slutpratat om det. På tal om Prag igen (jag hoppar lite här :/  men vad gör man jag kommer ju på mer ! =& . 
Jag ska vara funktionär på en stor dressyr tävling i stallet i augusti. Det ska bli roligt. Det ska va ett litet möte på Måndag. För alla som ska vara funktionärer.
Moa (min granne) och jag har bygt som ett litet dock-skåp eller vad man ska kalla det och en liten affär. Vi tycker mest om att bygga det. Det är ett roligt pyssel. Vi ska göra ett mini IKEA också.

Nu så ska vi dricka te och äta smörgås

♥♥♥♥ puzzy love ya !

Här kommer en liten rolig sak:

I love you 2-day
I love you 2-morrow
Put Them together and I love you 4-ever

xD fattade ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0