hemma igen..

Nu är jag hemma igen!!

Borta bra men hemma bäst! det stämmer så bra.
Visst är det fint och roligt att åka utomlands men
det bästa med att åka bort är ändå att få komma hem sen.
Jag har gjort en liten lista på saker som jag har saknat och är skönt att komma hem till.

<> datorn
<> att man kan dricka vattnet i kranen
<> sin egen säng
<> alla sina saker
<> svensk mat
<> kläder som man önskat att man hade tagit med sig
<> och att bara få vara hemma!!!

Ja, det var lite av 1000 000 saker som är sköna med att få komma hem igen.

Jag han bara skriva ett mini inlägg igår så jag får berätta vad jag gjorde då.
Jag och Sofie åkte en båt lite runt på flode nsom går igenom Prag.
Sedan åt vi lunch och gick och shoppade lite i det stora köpcentret i Prag som heter Paladium, tror jag det var iallafall.
Sedan så kom mamma och jag gick  runt lite med henne med.
Jag köpte en Prag t-shirt som det stod Prag på en massa språk flera gånger på.
Och så köpte jag en annan tröja.
Mer än så han det inte bli den här gången. Men som sagt det var en väldigt snabb lite n tur fram och tillbaka.

Vet ni när jag gick upp i morse! Gissa...................... jag gick upp vid 3!
För att vi skulle åka till flygplatsen klockan 4.
 
Idag när vi kom hem var vi hemma en lite stund och sen åkte vi och badade för det var så varmt.
Bilder från Prag kommer senare ( hoppas jag)
Nu ska jag ta en dusch, äta och sedan går jag och lägger mig. Jag är trött trött!!!!

Bye love Ya!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥                                                                                                                                                 / zotizz (Louise)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0