Grattis Viktoria!

Idag fyller Kronprinsessan Viktoria 32 år Grattis! 
Ikväll ska jag till Viktoria dagen.  De flesta ska nog se det på tv. Ni kanske ser mig! Jag sitter långt fram på stolarna. Håll utkik efter mig!! glöm inte det.
 

Bilder från firandet kommer imorgon tror jag. Det kommer att vara massor med artister så jag tar med mig autografblocket. :):):):):):):):))):)):):):):)


TÄVLING!
Nu drar jag igång en till tävling. Det är för bloggare. Det är en tävling om vem som kan ta den finaste bilden.
Så här gör du för att delta:
Skriv ett inlägg där ni lägger ut er bild som ni vill tävla med. Sedan så kommenterar ni ett av mina inlägg där ni ger mig länken till ert inlägg. Sedan får vi se vem som vinner.

Gå ut och fota nu och va med och tävla. Ni kan ta bild på allt. Precis vad ni vill, men det ska va en bra bild.

hej då ! love ya<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

aha skule inte du länka mih i enecka i varje inläg

2009-07-15 @ 17:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0