Åska och veckans blogg

HEEY !
Idag åskade det super mycket. Nu luktar det bränt utomhus så det kan va något hus som träffats av blixten och tagit eld.
Det är en sak som är synd. Det är att folk inte förstår att man bara får rösta en gång i tävlngen-veckans blogg. Det finns en person som röstat två gånger och kallat sig olika namn. Men försök inte ens för jag ser på IP-nummret. Men den personen som gjort det här räknar jag såklart bara som en röst. Jag röstar inte i tävlingen för det blir inte rättvisst tycker jag. Vem som vinner tävlingen får ni se i slutet av veckan så fortsätt att rösta!!
Igår hade vi gäster. Vi grillade och det var jätte jätte gott!! Till efterrätt åt vi glass och jordgubbar MUMS :P
Jag, Becka, Johanna och Louise L hade jätte kul!!
I vår trädgård har vi en fågelholk och där bor/bode en fågelfamilj med ungar. En dag såg jag när mamman och pappan flög ut och in ur holken och gav mat till ungarna. Gulligt :) . Men här om dagen så kom Grånos in med en fågel. Det var på morgonen och jag hade inte vacknat men mamma berättade. Jag är orolig för att Grånos har tagit någon av ungarnas föräldrar. Vad gör man? ringer veterinären? så kanske de kan ta hand om ungarna. Någon som vet vad man kan göra??
Hej då kramkram ♥♥♥

Och glöm inte att rösta!! : σ :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå vem har röstat flera gånger???:O

2009-07-08 @ 19:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0