090729

Idag vacknade jag och åt frukost. Sen va jag med Moa och vi spelade lite badminton och sims.
Efter det åkte vi till stranden och jag simmade klädsimmet för märket jag håller på och tar.
Sen badade Moa och jag och sen skulle hon åka hem. Mamma, Barbro och jag åt på en restaurang och sedan åkte vi hem. Mamma och jag rensade lite i garaget. Jag hittade min gamla sänghimmel som jag ska tvätta och hänga upp.

Idag kom Amelie hem!!! jag har inte hunnit träffa henne än men det kommer jag att göra snart. Längtar ditt!
Saknar dig Amelie!!
 
I helgen ska vi få gäster. Det ska bli kul. Det kommer en liten tjej som är 4 år då också.
Nu har jag skrivit allt jag kan komma på, så ja hej då <3 hälsningar från:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0