090707

HEJ!!
Jag hinner bara skriva ett blixt snabbt inlägg nu men jag kanske skriver mer i kväll.
Idag ska jag gå på en marknad med Becka och två till som jag inte vet vad de heter.
Vi kommer att ha super kul och efter marknaden ska alla hem till oss och äta middag. Vi ska grilla!
Det kommer vara jag, mamma, Rebecka och hennes mamma, de två andra med sin mamma.


Bamse bamse kramar från mig

// louise ! <3<3

P.S glöm inte att rösta fram vem som blir veckans blogg!
D.S

haha xD det är jag från förra året när jag tog järnmagistern. Då fick man ha lövkrans på huvudet. :)

Kommentarer
Postat av: fia<3

söööt på bilden lollo<33

2009-07-08 @ 10:38:16
URL: http://xkalmarfeliciax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0