Kom hem igår !!

Hej
Igår kom jag hem men jag han inte skriva något på bloggen :( tyvärr
Man jag har haft en super duper duper super helg i skid backen.
Jag träffade min klasskompis Hanna som också hade åkt ditt.
Vi åkte tillsammans och över träffade oss själva och åkte backar som vi aldrig hade tänkt att åka från början.Det var första gången på länge jag fick ett par pjäxor och skidor som gick ihop när jag hyrde.
Man brukar nästan alltid få ut slitna eller inte så färgar.
Men den här gången så fick jag utrustning som jag tyckte mycket om.♥



Jag håller på att planera min fest tills jag fyller år i mars...
Jag bruckar alltid ha något speciellt tema men jag kommer inte på något bra för i år.
Jag hade en ide om 60, 70-tals tema... Vad tycker ni??!
Jag kollar också runt i vilken lokal som jag ska ha festen i.

Hemma hos mig slutar det aldrig snöa känns det som!
Jag får vell gå ut och ta på mig längdskidorna!"
Hehe xD det blir mycket skidor den här helgen.

Min kompis Agnes har en ny blogg:

www.moonpower.blogg.se

Här kommer andra bloggar mina kompisar har :


Aina:   www.singit.blogg.se
Felicia:   www.svampbobfanclub.blogg.se
Hanna:     www.cutedevil.blogg.se

Ja, det var några. Gå gärna in och besök dem!!! # 


SNÖIGA HÄLSNINGAR FRÅN MIG !!!  <3<3








Kommentarer
Postat av: Anonym

det blir fullt upp för dig ser jag !! <3 #

2009-02-22 @ 13:20:58
Postat av: sofie

Hej!!!Det är sofie om du kommer ihåg mig så har jag iallafall fått ett medelande från dig där det står att du ska tippsa om min blogg.kom ihåg det!!:))))

jag har tipsat din blogg nu!

2009-03-01 @ 17:55:03
URL: http://bluesocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0