Fredagen den 13:e :-|

Heejsan allihopa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!#

Idag är det fredagen den 13:e
Det är kul!
Mina kompisar har hållt på hela dagen medatt försöka göra allt man inte ska göra, t:ex att spilla salt, gå under stegar, krossa speglar, gå påkrossat glas, en svart katt korsar vägen, gå på springorna i golvet´, gå igenom en dörr baklänges.
nä jag kommer inte på allt man kan göra men föra året var det fre 13:e i juni och det var samma dag som vi slutade skolan för sommarlov.



Idag ska vi få gäster ifrån Göteborg,
de har en liten bebis som bara är ett halvt år gammal.

Jag kanske ska på disco i badhuset i kväll
också men jag vet inte riktigt för vi ska ju få gäster.
......


 Och så är det Let´s dance ikväll också JIPPI !! <3 vilken kul daaaaaaaaaaaaaag !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0