Min namnsdag!

Hejhej
Idag är det min namnsdag! Louise.
När jag vakande i morse fick jag frukost på sängen.
Jag fick en stor marabou choklad! mums.  Och två duschkrämer.
Jag behöver en bra shower gel till gympan när skolan börjar.
Gillar ni marabou choklad?!
Det gör jag!
Sedan har dagen gått fort och klockan 17. 00
skulle vi på fika hemma hos min kompis Cornelia.
En som heter Julia var också där.
Senare på dagen fick ja gen present av mamma.
Andra delen i Twilight serien.
Jag har första boken.
Cornelia fick också en twilight bok av mamma.
Hon har också namnsdag idag. Hon heter Louise i andra namn.
Av colle fick jag ett fint armband :)
Tack Colle ! <3

Efter det kom jag hem.
Nu har jag precis varit med några kompisar.
Hej då
Love ya <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ni på allum?

2009-08-26 @ 08:54:25
Postat av: Anonym

Gillar du oxå twilight??

Jag älskar twilight!!!

Jag e på sista boken nu!!

Och ja föresten, jag längtar till skolan!!

Gör inte du det??:O

2009-08-26 @ 10:13:32
URL: http://girlsroom.blogg.se/
Postat av: Cassidy

Det ar jag inte alls!!!jag visste inte att du hade ensån kategori!!!

2009-08-26 @ 11:13:46
Postat av: Amber

grattis i efter skott jag hadde glömt det förlåt:( men vad kul att du fick massa paket.vi ses imon syns. :)

2009-08-26 @ 17:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0