Marstrand! <3


HEj sorry för att jag har haft bloggtorka. Men jag har varit i Göteeboorrrggg :D
Och i marstrand. <33
Det var superkul.
Vi åkte Tisdag morgon till Gtb. Jag träffade Becka ! Det var super skoj och så var jag  
med på hennes skridsko träning. Hon var super super bra!
De åkte i team.  Det betyder att man åker flera stycken i grupp samtidigt.
De här var inte världens bästa bild men..
De var när alla precis skulle åka till tränaren.

På onsdagen gick mamma och jag på stan och shoppade! fun fun .
I Nordstan.
Först gick vi in på bokia för jag hade sett ett snyggt papper där.
Det var ett papper man kan slå in skolböker med så de blir lite finare :D
Pappret var från märket Paul Frank.    Ni vet det där märket med en apa som symbol.
Det pappret fanns i rött och grönt.
Jag tog rött. Sen så köpte jag  två böcker också.
Två pocket. Det var den första boken i Twilight. Har någon av er läst twilight?
Jag har sett filmen och väntar på New Moon som kommer ut i November. Det är andra delen i Twilight.
Jag köpte första delen i serien Systrar i jeans också.  Har någon läst den?
Den verkar bra.

Efter det gick vi runt i lite olika affärer. Jag kommer inte ihåg i vilken ordning.
Den här collagen köpte jag:

 
Den ser lite stor ut men det är faktiskt xs.
Vad tycker ni? Jag tycker om den iallafall. <4
Jag köpte två tights på Bik Bok också. Ett par mörk gråa och ett par svarta.
Det behövde jag inför skolstarten.
Jag hittade en super snygg väska som jag tänkte ha som skolväska.
Vet däremot inte om den blir för stor. Bilder kommer.
På tal om väskor. Jag kom på.
Mamma och jag gick in på accent och skulle igentligen bara kolla lite men det blev att vi köpte varsin ny samsonite-resväska. Vi köpte en handbagage väska som var i samma serie också.
Plus en nessesär i samma serie. 
Jag köpte bikini och en massa andra saker också;)  men orkar inte berätta om allt det nu .
Vi gick på ett cafe och fikade också. Jag tog en super god smoothie.


Vi gick till Feske Kyrka också ( en stor hall där de säljer massa fisk :P )
Här kommer bilder:

Scarry :S

Räkor

Glo inte på mig!

Krabba ^^

Jag valde den mindre levande varianten ;)  en sallad

Senare på eftermiddagen / kvällen åkte vi över till marstrand.
Det går en liten minifärja som hette LasseMaja över till marstrand från koön. Den åkte vi.
Vi tog ett litet kvälls dopp innan vi gick till vårt rum för att sova.
Jag hittade en massa blåmusselskal och två sjö-stjärnor.  Jag tror det jag en mamma och sitt barn för det var en lite större och en jätte gullig liten och de låg nästan brevid varandra.
Här kommer en bild:


Vi träffade en matte som var ute och gick med sin lilla hund. Hunden var söt söt och jag frågade vad den hette.
Vet ni vad hundens matte svarade?!
Hon sa att han heter William den förskräklige xD
Han var 15 år gammal !
Och nästa dag när vi skulle gå runt på ön såg vi ett hus och på grinden stog det en lapp.

Se upp för hunden!
William den förskräklige.
haha xD  Där bodde hunden vi hade träffat dagen innan.
Här kommer en bild:

hihii

Sedan gick vi lite i affärer.
Jag shoppade 
2 koftor/tröjor
2 linnen
och en collage.

Blue <3

och en lila <3

Och linnen <4

Collage <2
´Det var det jag köpte den dagen.

När vi fortsatte att gå kom vi till ett bad ställe.

Från klippan fanns en trampolin man kunde hoppa ifrån.
Det var ´super skoj  :O :D.

me

:)

Här kunde de lite mindre bada =)

Vi gick och tittade lite till på stan och sen ville vi bada innan middagen så vi gick till ett ställe som hette 
Nålsögat.
bild:

Det gick att komma igenom. Även om det kanske inte ser ut så.
Vi gick igenom där och sen skulle vi bada!


Det var min lilla resa till skärgården :D  ;)

HEJhej

Kommentarer
Postat av: rebecka johansson

tjenna jag har tittat på din blogg du är ju super bra bloggare när vi träffas nästa gång måste du lära mig hur man gör:D

jag vi så gärna träffa dig vi ses (snart:)xD



puss becka<33

2009-08-23 @ 21:34:11
Postat av: felicia<3

var ni på allum??(a)<33

2009-08-25 @ 09:10:57
URL: http://xkalmarfeliciax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0