Kajak paddling och smakprov på min kamera xD

Hej, ledsen att jag inte skrivit på hela dagen. Men jag har varit med Colle och sedan har vi paddlat kajak.
Det var hur kul som helst. Vi höll hela  tiden på att skvätta vatten på varandra med paddeln så vi var helt dyngsura.
När vi var klara och skulle gå upp på bryggan så trillade jag i :)  hah ja. Men som tur var hade jag ombytte med mig. Colle med.

Imorse var vi en snabbis och visade våra gäster mitt fina stall som jag rider i.
Jag fotade en häst som gick i en hage och fick ett par roliga bilder.
Här kommer dem:



Haha hästen ville ge mig och gästerna en liten puss. :D


Gräs är gott! ( tycker iallafall vissa :D )



Tyvärr får du inte smacka på min kamera :o


Vi sträker på halsen lite..

..och gapar stort!




M fick inte rida på någon av hästarna vi fotade men den här var en riktigt pigg en xD



Ja, det var alla bilder för den här gången, men det kommer fler! nästa gång jag fotar nått kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0