bloggar från tältet

Heeyy 
Cassidy ( http://girlsroom.blogg.se ) och jag har sovit över en natt och vi ska sova en till nu. Fast den här natten tror jag inte att vi kommer sova .....eee...................så mycket!
Idag vaknade C and Me vid 8.30 typ. Jag ville sova längre men tror ni man får det för vissa?! 
Nej !
Haha sen åt vi frukost och gjorde oss i ordning.
Sen skulle vi åka bussen och då gick vi till fel busshållplats ! Och vi fick springa typ en km på 4 min! Det var lite stressande!
Vi kom fram till borgholm och där satt mackan och väntade. Vi gick till stranden och  badade. Det var faktiskt varmt!
Vi simmade ut till en flotte. Sen kom det mörka moln och det började regna. Då gick vi till badhuset och fortsatte bada.
När vi kom hem till Cassidy fick vi e ide! Vi ville tälta! Vi satte upp tältet och nu sitter vi här! Med Cass's dator.
Nu kan jag tvärr inte blogga mer men det kommer mer imon     Promise!

Hej då! puss och kram och allt det där. Jag är inte kär!

haha rim


bye

Undrar vad jag funderar på?

Kommentarer
Postat av: emily

Svar: Okidoki :)



2009-08-14 @ 09:20:52
URL: http://helloemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0