Bad och vind

HEj
sorry för bloggtorkan men kommer uppdatera bättre nu. Promise.
Idag har jag vart hemma och lite
senare på dan åkte vi ner till HP för att vindsurfa lite.
Men jag är ju inte precis proffsens proffs och det blåste 14 sekundmeter .
Det var lite för blåsigt för mig så vi badade och åkte hem.
Det var  varmt och skönt i vattnet tycker jag.
Nu är jag hemma! 
Just det nu kom jag på en sak! Vet ni ..man brukar ju sälja jultidningar. det gör vissa.
Vet ni vad WWF är?
Jag säljer för WWF. DEt är lite blandade grejor som jag säljer. Bl.a Eko Handukar, lyktor, kort, gosedjur, böker, Porslin, almanackor, ljus, tvälar, karameller, dvd:er och 'MASSOR med andra grejor.
Vissa saker kan va riktigt praktiska faktiskkt!
Man beställer sakerna ur en katalog och så beställer jag dem och levererar.
Har nmi något tips på en bra bok? Jag är nästan i desperat behov av en riktigt bra bok!
Snälla ge mig tips!
Jag har funderat på att börja läsa Harry Potter bökerna. Ja, det är sant.. jag har inte läst dem en.
Och så tror jag att jag ska börja läsa Twilight.
Man är ju så lat som bara ser filmerna när alla andra såger att bökerna är så mycket bätt

Bye Bye lingonpaj <3
                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0