Avslutning

Idag hade jag avslutning och jag fick mitt märke. M var med. Hon sov i mitt rum inatt. Zotiz sov hos henne innan hon somnade. De var så gulliga tillsammans.
Zotiz var inte så mycket större än henne. Det var varmt och skönt idag. Jag fick ha en eklövskrans. Vi gjorde en till M också för hon ville ha en.
Så nu har jag alltså tagit bronsmagistern och simborgarmärket.
Har ni tagit något simmärke någon gång??  Skriv till mig och berätta i såfall.
Nu ska jag äta och så ska mammas kompis komma hitt och hälsa på en stund.
Sen ska jag SOVA!! jag är hur trött som helst.
God natt får jag säga nu då. God Natt. Sov gott!  och ät något gott!!

Puusss och heeejy ♥ ♥ ♥ ♥

Det här märket har jag tagit!


och det här.. 

                                                                                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Helena



VILKEN OTROLIGT FIN BLOGG!



Den röstar jag på!

2009-08-02 @ 08:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0