Today

Hell-ooo •  ♦

Idag har jag
varit i skolan... som vanligt :|   
På tekniken hade vi tävling på olika sett med pappersflygplan.
Plus att maten i dag var  ...........bläääää
Íngen ide att ens smaka för er ..det var grönärts soppa
Inte min favo precis.. Vanlig ärtsoppa brukar va ok men har ni smakat grönärts  tro mig inge gott!!!"

Idag har varit super varmt. Vi hade sista lektionen ute och körde general och spion ( en lek kan man säga )
nästan alla i klassen sprang i t-shirt och det var endå för varmt....  NU KOMMER VÅREN !!!# 

 
min söta katt sotis (  zotiz)   <33

Kommentarer
Postat av: T&E

Gud vad söt din katt är!

Bra namn också!:)

Du har två katter eller hur?

Jag bara gissar!

Ha en bra dag Zotizz!

Kramar en hemlig person!

2009-04-08 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0