Tävling!!!

Heey Igen ♥

Idag var jag uppe tidigt i morse för jag skulle va på tävlingen och hinna fläta och göra i ordning hästen ordentligt innan klockan 10.00. Jag red hästen Tabasco. Såklart hihi han är ju bäst!! ## Det var en innan mig som red samma häst och hon fick fyra fel. Jag klarade mig felfritt och fick en rosett. Tabasco var jätte stimmig innan vi gick ut på banan. När vi skulle rida upp i rid huset brevid så tappade jag tyglarna och var nära att trilla av. Men jag fick stop på honom i sista stund xD. Här kommer lite bilder : 


 






En bana men den var för en annan klass...Jag hoppar i klass V ..... =)

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej Zotizz

Du är verkligen duktig.

Du ser jätte bra ut på hästryggen

2009-04-07 @ 18:54:14
Postat av: fia

fan vad sööt du är på den bilden<33

2009-07-07 @ 11:42:43
URL: http://xkalmarfeliciax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0