Skåne

Heey idag är jag i skåne hos min farmor.
Vi har varit på picknik ute i blåsipps skogen ...det var jätte roligt!
Vi har också varit ute i vårt snickeri som vi har
Där brevid  snickeriet finns ett litet rum som vi ska göra till målarrum eller som Barbro säger Atelje.
Vi håller på att bygga var sitt staffli....vi är klara med ett och bygger det andra.
sedan ska vi kanske måla om i målarrummet och bygga en egen soffa att ha där inne.
Har ni förslag på någon rolig färg?? 
Jag behöver tips!!#  

Igår kom vi hit och då så skulle vi handla mat .....efter det så gick vi snabbt in på  Ö&B pch där hanlade jag hästgodis till Lill-Lina och Lille-Man <33

Ikväll ska jag se på Robinson. Igår såg jag på Talang 2009...det var kul!!  ^.^   


Kramar Lollo <3   =)

Kommentarer
Postat av: Viky

JAg tycker att Gult eller blått eller varför inte grönt.

2009-04-22 @ 20:09:12
Postat av: Viky

Om du vill att det ska stå något under Zotizz som tillexempel Girlsroom Bara för tjejer.

Så går du in på inställningar och där står det beskrivning och där kan du skriva vad som helst som hamnar under Zotizz.

Lycka till!

2009-04-22 @ 20:12:06
Postat av: Anonym

Jag tycker lila och vit eller varför inte svart.

någon häftig i alla fall !

2009-05-01 @ 19:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0